Podrobnosti o produktu

Smart Connected Solutions
Smart Connected Solutions

Smart Connected Solutions


Firma: Asseco Solutions, a.s.
Kategorie: Systémy pro počítačové řízení údržby
www produktu:


zpět





SCS: Údržba a servis budoucnosti

Nové řešení pro údržbu - „Smart Connected Solutions“ (SCS) – představila na loňském MSV v Brně společnost Asseco Solutions, producent ERP systémů. Díky SCS mohou firmy v plně integrované podobě prediktivně sledovat proces servisu a údržby – od sběru dat ze zařízení, přes plánování údržby, až po její provádění a dokumentaci, a to s využitím mobilních zařízení. Řešení SCS je určené pro výrobce a servisy i pro zákazníka. Systém je platformově nezávislé řešení, které funguje na OS Windows, iOS i android.

Využití pro SCS však není jen ve výrobě. Nutnost prediktivní údržby vyvstává i jinde. Jejím zavedením ve kterékoli oblasti si ušetříme problémy vyplývající z neznalosti skutečností, ale na druhé straně i lidské kapacity, které by například neustále zbytečně kontrolovaly stav.

Systém SCS kombinuje hlavní funkce z oblastí řízení servisu, prediktivní údržby a servisu pro koncové zákazníky v jednom integrovaném systému a umožňuje tak plynulou výměnu dat na všech úrovních.

SCS disponuje třemi základní moduly:

Modul Inteligentní servis
Je-li doručen požadavek na servis, SCS zjistí, který z techniků se k jeho řešení nejlépe hodí a navrhne odpovídající plán. Pak technikovi na jeho mobilní zařízení dodá potřebné informace. Při opravě pak umožňuje její úplnou dokumentaci a zákazník též prostřednictvím SCS potvrzuje provedenou práci. Zákazník nemusí disponovat ERP systémem, hlášení prostě přichází do počítače, ať je napojen na systém či nikoli.
Inteligentní servis umožňuje interní i externí použití. Například jej lze poskytovat lidem, kteří u zákazníků mají na starosti servis výrobků naší firmy nebo při pronájmu velkých zařízení.

Modul Průmysl 4.0
(Přesněji: podpora pro Průmysl 4.0) umožňuje prediktivní plánování a provádění údržby. Sbírá, shromažďuje a analyzuje data z produkčního provozu zařízení u zákazníka. Výrobce či servisní společnost má tak stále k dispozici aktuální informace o tom, jak konkrétní zařízení funguje. Do SCS mohou uživatelé mimo jiné integrovat i zařízení, jež nejsou inteligentní (neumí samostatně předávat data a pro tento účel jsou osazena senzory a snímači), např. klasický soustruh či pásový dopravník. Senzory např. snímají vibrace na hřídeli, počítají množství výrobků atd. Důležitou funkcí SCS je též identifikace konkrétního zařízení, u nějž je žádán servis.

Modul Chytrý servis
Systém SCS též umožňuje integrovat hardware, software a servis do jednoho balíčku. Koncovým zákazníkům tak lze nabídnout nejen produkt jako takový, nýbrž i kombinaci produktu a servisu. V rámci aplikace je též možné vytvářet požadavky na řešení problému (tikety) a sjednávat termíny k provedení údržby.

Implementace SCS je realizována v cloudu. Komunikace mezi cloudem a koncovými zařízeními přitom probíhá přes zabezpečené připojení. Různým uživatelským zařízením, jako jsou stolní počítače, tablety či chytré telefony, se SCS přizpůsobuje automaticky
Důležité je i jednoduché napojení na všechny běžné systémy ERP.


Další fota

Smart Connected Solutions

Video materiály


Asseco Solutions - SCS - Smart Connected Solutions...






Datum vložení: 2017/01/17 14:44:58 Datum posl. modifikace: 2017/01/17 14:44:58


Podívejte se na další naše stránky:
Control Engineering Czech Plant Engineering Czech Inteligentní budovy Trade Media International, s. r. o.