Print

Završení integračního procesu společností skupiny Brammer v České republice bylo dokončeno

-- 18.12.2011

Vedení společnosti Brammer Czech a. s., distributora průmyslového výrobního vybavení pro MRO (údržba, oprava, provoz), oznámilo na tiskové konferenci v Praze dne 12. října 2011 dokončení integračního procesu v České republice. Počínaje 1. říjnem 2011 fungují firmy ZPV Group s. r. o. a Brammer Czech servis, s. r. o., jako součást korporace Brammer Czech a. s. (Brammer Czech), jejímž jediným vlastníkem je společnost Brammer PLC z Velké Británie. Od roku 2002, kdy skupina Brammer v České republice otevřela svou první pobočku, pomalu rozšiřuje své působení díky akvizicím podniků, které nabízejí potřebné synergie a služby odpovídající její dlouhodobé strategii. Nyní, když byla integrace dokončena, je cílem organický růst, který již začíná přinášet své ovoce, což pozitivně vnímá také generální ředitel společnosti Ladislav Burian, který si našel pár chvil, aby zodpověděl několik otázek týkajících se nejen plánů pro český trh, ale také toho, jaké specifické úskalí náš trh v globálním měřítku představuje.

Finalizací integrace lokálních firem jste dle vašich slov zakončili první fázi vstupu na český trh. Jakým směrem se bude ubírat pozornost společnosti nyní?

Spojením firem jsme výrazně posílili nejen regionálně (nyní jsme nablízku zákazníkům v rámci celé České republiky), ale zejména jsme doplnili produktový mix, který v žádné ze společností nebyl ideálně rozložen. Proto jsme dnes v některých regionech vnímáni zejména jako dodavatelé ložisek, v jiných zase jako specialisté na dodávky a repase nejrůznějších typů převodovek či dodávky komponentů lineárních vedení. Budeme se tedy snažit využít speciálních odborností, které jednotlivé společnosti mají, a formou „Cross-sellingu“ našim stávajícím zákazníkům maximalizovat komerční synergie. Na Slovensku potřebujeme nutně docílit regionálního posílení. Samostatnou kapitolou je pak celoevropské strategické směřování do oblasti „Tools and Maintenance“, které po významné akvizici společnosti Buck & Hickman ve Velké Británii získalo naprosto konkrétní podobu.

Cítíte jakožto firma s globální působností nějaké zásadní rozdíly ve fungování místního trhu?

Jediným rozdílem je vývojové stadium, v němž se nacházíme v České republice, a to ve srovnání se západními zeměmi. Zákazníci nejsou úplně připraveni na strategii konsolidovaných dodávek. Z různých důvodů mnohdy preferují větší počet i menších dodavatelů před jedním velkým silným partnerem. Mnohdy také narážíme na preferenci ceny před kvalitou.

Provádíte v některých oblastech benchmarking s využitím výsledků na jiných trzích?

Samozřejmě že v rámci skupiny máme detailní přehled o vývoji produktového mixu a odchylky oběma směry jsou předmětem diskusí. Výsledky na jiných trzích jsou pak základem pro rozhodování o strategickém směřování firmy.

Má společnost Brammer ambice pronikat také na slovenský trh, nebo má česká pobočka, jek je tomu v řadě jiných případů, obstarat i tento trh?

Na slovenském trhu působíme prostřednictvím naší 100% dceřiné společnosti. Na Slovensku se samozřejmě řeší každodenní operativa. Jak již bylo v dotazu správně uvedeno, strategické směřování a řízení podpůrných procesů řešíme z České republiky.

Jsou již oznámeny další strategické plány například pro vstup na trhy ve východní Evropě?

V současnosti skupina působí také na maďarském a polském trhu. Vstup na trhy ve východní Evropě zatím neplánujeme.

Které další firmy byly od roku 2002 součástí integračního procesu, myšleno kromě společnosti ZPV Group, a co tyto akvizice společnosti přinesly?

Skupina Brammer vstoupila na český trh prostřednictvím akvizice společnosti AVEXIM v roce 2002. V roce 2005 koupila firmu MHBH (8 poboček včetně jedné na Slovensku). Letos jsme završili integraci již zmiňované ZPV Group, kterou skupina koupila v roce 2007.

Jednou z oblastí, na kterou se Brammer soustřeďuje, je také údržba podnikových aktiv. Je možné procentuálně vyjádřit, jak velký podíl zaujímá?

Primárně se zabýváme dodávkami technických součástek pro stavbu a údržbu strojů a zařízení. Je-li pod pojmem „údržba podnikových aktiv“ míněno „údržba strojů a zařízení“, pak její podíl na celkových tržbách společnosti v České republice a na Slovensku činí 44 %.


Sponzorované odkazy

 
Aktuální vydání
Reklama

Navštivte rovněž

  •   Události  
  •   Katalog  

Události

NIWeek 2016
2016-08-01 - 2016-08-04
Místo: Austin Convention Center
Technical Computing Camp 2016
2016-09-08 - 2016-09-09
Místo: Hotel Fontána, Brněnská přehrada
Webinář: Prediktivní údržba
2016-09-13 - 2016-09-13
Místo: webinář
Webinář: Trendy v IIoT III
2016-09-13 - 2016-09-13
Místo: webinář
Konference SMART HOME ve světě Internetu věcí
2016-09-14 - 2016-09-14
Místo: Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha, konferenční sál C + D

Katalog

Schneider Electric CZ, s. r. o.
Schneider Electric CZ, s. r. o.
U Trezorky 921/2
158 00 Praha 5
tel. 00420737266673

Panasonic Electric Works Europe AG
Panasonic Electric Works Europe AG
Veveří 3163/111
616 00 Brno
tel. +420 541 217 001

Brady s.r.o
Brady s.r.o
Na Pantoch 18
831 06 Bratislava
tel. +421 2 3300 4862

ABB s.r.o.
ABB s.r.o.
Štětkova 1638/18
14000 Praha 4
tel. +420739552216

všechny firmy
Reklama



Tematické newslettery






Anketa


Na horách/u moře
Na chalupě/chatě v tuzemsku
Co je to dovolená?

O nás   |   Reklama   |   Mapa stránek   |   Kontakt   |   Užitečné odkazy   |   Bezplatné zasílání   |   RSS   |   Partneři   |   Blogy   |   
Copyright © 2007-2016 Trade Media International s. r. o.
Navštivte naše další stránky
Trade Media International s. r. o. Trade Media International s. r. o. - Remote Marketing Továrna - vše o průmyslu Control Engineering Česko Řízení a údržba průmyslového podniku Inteligentní budovy Almanach produkce – katalog firem a produktů pro průmysl Konference TMI